Webové stránky
Vytváříme webové stránky laděné na míru vašim potřebám a zákazníkům, jednoduché i složité, intuitivní, funkční a estetické. Budou odpovídat vašemu přání a našemu doporučení. Tak, aby výsledný digitální produkt měl pozitivní přínos pro vaši organizaci, jako např. zvýšení návštěvnosti vašich webových stránek, vyšší obrat organizace nebo růst hodnoty značky.
Nejraději pracujeme v systému WordPress. Web umíme připravit i na dalších platformách, případně propojit s firemními systémy jako je např. Pohoda, iDoklad apod. Design webové stránky doladíme s naší specialistkou na UX/UI design.
Jak pracujeme
Každá webová stránka by se měla přizpůsobit potřebám lidí, tedy potenciálních zákazníků a uživatelů organizace. Jinak web nebude fungovat. Bude z něj akorát drahý nefunkční projekt, který nepřinese organizaci užitek. Každý digitální projekt musí být založen na skutečných potřebách lidí a výsledků, které mají organizaci přinést.
Z toho vychází, že před každým samotným programováním webu musíme získat relevantní Vstupní data. Tvorba nového webu nebo redesign se prodražuje, pokud se podcení zadání. Musíme nejdříve porozumět vašemu podnikání, seznámit se s obchodně-marketingovou strategií, shromáždit informace o klientech. Zorientovat se v komplexním prostředí vašeho byznysu.
Postup práce
Vstupní data
Ve spolupráci s CEO, ale i manažery, zákaznickou podporou, s lidmi z obchodu, marketingu a dalšími zaměstnanci organizace, shromáždíme informace o podnikání vaší organizace, produktech, službách, zaměstnancích a vašich klientech, konkurenci. Seznámíme se s vaší strategií.
Marketingový výzkum
Sestavení webu nebo jakéhokoliv jiného digitálního projektu, vyžaduje efektivní marketingový a uživatelský výzkum, který zhodnotí, zda jdeme správným směrem. Proces je cyklický. Mnoho parametrů finálního webu záleží na provedeném výzkumu. Celý web tak vzniká na základě zadání, které stojí na strategii organizace a porozumění potřeb lidí skrze uživatelský výzkum, který přinese fakta.
Moodboard
Připravíme koláž, která má vyvolat určitý pocit, náladu a asociace, obsahuje základní barvy nebo celé palety, texturu, materiály a povrchy, stylizaci obrázků, fotografie, tvary, fonty… Cílem je získat pocit, který má značka vzbudit.
Wireframe
Vytvoříme skicu webu pro náhled nového řešení, který definuje funkci a obsah stránek webu.
Test
Před ostrým webem spustíme minimální verzi projektu a vyzkoušíme reakce na skutečných lidech.
Spuštění
Přecházíme na ostrý web.
Online marketing
V následujících měsících pomáháme klientům budovat kompetence pro vlastní Online marketing, konzultujeme, sestavujeme obsahovou strategii.
Kolik to stojí
Před určením ceny bude probíhat naše vzájemná komunikace a konečná částka bude vycházet z našich společných zájmů.
Mini
- Jednostránková prezentace organizace na míru v její vizuální identitě.
Midi
- Obsahově bohatá webová prezentace s několika podstránkami a jednoduchými formulářemi. Vše na míru ve vizuální identitě organizace.
Maxi
- Obsáhlá webová stránka s nástroji, kombinovanými formuláři a konfiguracemi ve vizuální identitě organizace.
Ukázka naší práce
Laskovo.cz
Svatební & eventový tým s koordinátorkou Lucií v čele. Ale není to o nás. Jde o vaši lásku, přání a nezapomenutelné chvíle.
Systém: WordPress
Spuštěné: 2023
Finpos.cz
Webová prezentace o zdravé stravě
Kompletní návrh a realizace webových stránek pro společnost zabývající se rodinným finančním poradenstvím.
Systém: WordPress
Spuštěné: 2021
Kontaktujte nás
Kontaktem to vždy začíná. Napište nám, co byste potřebovali pro online prostředí ve vašem podnikání...